Dentistwebshop verwerkt bestellingen met uiterste zorg en aandacht. Desalniettemin, kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Voldoet de bestelling niet aan je verwachting? Of heb je het stuk, beschadigd of niet volledig ontvangen? Door menselijke handelen kan dit gebeuren en een foutje zit in een klein hoekje. Daarom hecht Dentistwebshop hoge waarde aan klanttevredenheid, wat betekent dat het geen probleem is om te retourneren.
Op al onze producten zijn onze algemene voorwaarden en de retourvoorwaarden van toepassing. Lees hieronder wat onze retourvoorwaarden in het kort inhouden.
– Retourneren is, wanneer dit gebeurt of gemeld is binnen bovengenoemde bedenktijd van 30 dagen;
– Voor hygiëneproducten (oordopjes e.d.) geldt dat het artikel alleen geretourneerd kan worden wanneer de seal/sluitzegel nog niet is verbroken;
– Mocht het product beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten of niet compleet zijn vervalt het recht op het (volledige) aankoopbedrag;
– Op maat gemaakte producten (producten die naar instructies van jou als klant zijn gemaakt) worden niet retour genomen;
– Bij retourneren raden we je aan om het product op de juiste wijze te verpakken. Wij vragen je hierbij ook het volledige retourformulier in te vullen op onze website in te vullen;
– Als de retourzending zoekt raakt is dit op eigen risico tot op moment dat het bij ons is gearriveerd. Zorg daarom altijd dat je de retour bevestiging (trace en trace code) krijgt bij het PostNL punt;
– De terugbetaling van het (volledige) aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, vindt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding plaats. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt;
– De terugbetalingen worden op dezelfde methode verricht als de aankoop. Het wordt namelijk teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt om tot een bestelling te komen;
Het product moet in originele staat, verpakking en met het volledig ingevulde retourformulier verzonden worden. Wij adviseren daarom originele verpakking voorzichtig open te maken zodat je deze eventueel kunt gebruiken voor het retourneren.
Als je bovenstaande procedure niet wilt volgen, staat het je vrij je favoriete retour methode te kiezen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van je bestelling/product dan voor je eigen rekening zijn en dat je het risico zult dragen voor beschadiging of verlies van de goederen tijdens een het proces, tot de goederen ons bereiken.
Let op: Niet gefrankeerde zendingen worden verrekend. Als je de retourzending ongefrankeerd aan ons terugstuurt, houden we de door PostNL in rekening gebrachte kosten en boete in op het bedrag wat aan je gecrediteerd zou worden. PostNL rekent een strafport van €30,- euro, exclusief de btw. Dus wees uitermate zorgvuldig met de frankering. Zodra wij je pakket ontvangen hebben, sturen wij je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn volgens de track en trace informatie, maar dat je nog geen bevestiging van ontvangst heeft ontvangen. Maak je in dat geval dan geen zorgen! Het kan namelijk tot 3-5 werkdagen duren voordat we je retour in behandeling nemen.
Op al onze producten zijn onze algemene voorwaarden en de retourvoorwaarden van toepassing. Lees hieronder wat onze retourvoorwaarden in het kort inhouden.
Retourvoorwaarden
– Je mag het product binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren. Je kan ook eerst binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Voor volledige terugbetaling dient het product nog in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) originele verpakking te zijn. Mocht het product niet meer in originele staat verkeren en/of beschadigd geretourneerd worden, dan zullen wij de waardevermindering hiervan in rekening brengen;– Retourneren is, wanneer dit gebeurt of gemeld is binnen bovengenoemde bedenktijd van 30 dagen;
– Voor hygiëneproducten (oordopjes e.d.) geldt dat het artikel alleen geretourneerd kan worden wanneer de seal/sluitzegel nog niet is verbroken;
– Mocht het product beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten of niet compleet zijn vervalt het recht op het (volledige) aankoopbedrag;
– Op maat gemaakte producten (producten die naar instructies van jou als klant zijn gemaakt) worden niet retour genomen;
– Bij retourneren raden we je aan om het product op de juiste wijze te verpakken. Wij vragen je hierbij ook het volledige retourformulier in te vullen op onze website in te vullen;
– Als de retourzending zoekt raakt is dit op eigen risico tot op moment dat het bij ons is gearriveerd. Zorg daarom altijd dat je de retour bevestiging (trace en trace code) krijgt bij het PostNL punt;
– De terugbetaling van het (volledige) aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, vindt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding plaats. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt;
– De terugbetalingen worden op dezelfde methode verricht als de aankoop. Het wordt namelijk teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt om tot een bestelling te komen;
Retour gestuurde artikelen niet conform voorwaarden
Deze zendingen nemen we wel aan, maar voor eventuele beschadigingen kunnen wij kosten in rekening brengen. Indien een product onder één van de uitzonderingen valt (hygiëneproduct waarvan de verzegeling is verbroken of een maatwerkproduct) dan kunnen wij retournering weigeren. Je krijgt hier natuurlijk wel bericht over via onze klantenservice. Meestal is dit per e-mail.Heb je een retour en ben je laat?
Het kan voorkomen dat er iets gebeurt, waardoor het lastig is om binnen de bedenktermijn van 30 dagen te retourneren of te laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien.Hoe moet ik mijn bestelling/product retourneren?
Voordat je het product terugstuurt, vragen we je om het online retourformulier in te vullen op onze website. Na ontvangst van het retourformulier geeft onze afdeling retouren je per mail de nodige retourinstructies, een retourlabel en de retourvoorwaarden. Het product moet in originele staat, indien redelijkerwijs originele verpakking en het liefst met het volledig ingevulde retourformulier verzonden worden.Het product moet in originele staat, verpakking en met het volledig ingevulde retourformulier verzonden worden. Wij adviseren daarom originele verpakking voorzichtig open te maken zodat je deze eventueel kunt gebruiken voor het retourneren.
Als je bovenstaande procedure niet wilt volgen, staat het je vrij je favoriete retour methode te kiezen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van je bestelling/product dan voor je eigen rekening zijn en dat je het risico zult dragen voor beschadiging of verlies van de goederen tijdens een het proces, tot de goederen ons bereiken.
Let op: Niet gefrankeerde zendingen worden verrekend. Als je de retourzending ongefrankeerd aan ons terugstuurt, houden we de door PostNL in rekening gebrachte kosten en boete in op het bedrag wat aan je gecrediteerd zou worden. PostNL rekent een strafport van €30,- euro, exclusief de btw. Dus wees uitermate zorgvuldig met de frankering. Zodra wij je pakket ontvangen hebben, sturen wij je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn volgens de track en trace informatie, maar dat je nog geen bevestiging van ontvangst heeft ontvangen. Maak je in dat geval dan geen zorgen! Het kan namelijk tot 3-5 werkdagen duren voordat we je retour in behandeling nemen.
Alles nog even kort op een rij
Bent u niet tevreden met het product of heeft u een defect of incompleet product ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons klantenservice op. Je kan het online retourformulier invullen op onze website. Na ontvangst van het retourformulier geeft onze afdeling retouren u per mail de nodige retourinstructies en de retourvoorwaarden.Klantenservice

Heeft u advies nodig?
Neem dan contact op met de klantenservice op: 010 311 8866
Snelle bezorging
Voor 17.00 uur besteld, morgen bezorgd
Veilig afrekenen
Veilig betalen met iDeal
Klantenservice
Die staat voor u klaar
Geen zorgen
30 dagen bedenktijd